امروز جمعه  ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۱/۰۸- ۰۹:۳۶ - مشاهده: ۹۵۶
تعداد بازدید:956 8 فروردین 1403 - 09:36
اطلاعیه

عدم امکان ارزشیابی مدارک دانشگاه‌های تایید نشده

قابل توجه دانشجویان گروه علوم پزشکی

لازم به ذکر است "شورایعالی ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور" وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تنها مرجع تصمیم گیرنده در خصوص ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور می‌باشد.

در همین ارتباط چند نکته مهم اعلام می‌شود:

1- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بررسی‌های کارشناسی و با در نظر گرفتن سه نظام رتبه بندی معتبر بین المللی Times - QS - Shanghai به صورت موضوعی و همچنین عملکرد دانشگاه، فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید در رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی را اعلام می نماید. فهرست دانشگاه‌های مورد تایید از سال تحصیلی 2023-2024 به صورت سه سالانه اعلام می‌گردد.

2- کلیه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی از سال تحصیلی 2018-2017 تاکنون، که در دانشگاه‌های تایید نشده شروع به تحصیل کرده اند، ملزم به انتقال به دانشگاه‌های مورد تایید (بر اساس فهرست زمان انتقال) و تحصیل بیش از نیمی از دوره و اخذ مدرک نهایی از دانشگاه مورد تایید می‌باشند تا مدارک ایشان امکان ارزشیابی را به دست آورد. 

3- کلیه ورودی‌های سال تحصیلی 24-2023 و بعد از آن، باید کل دوره تحصیلی را در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت باشند تا مدارک آنها قابلیت ارزشیابی طبق ضوابط را داشته باشد.  

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما