امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۷/۲۳- ۰۲:۰۶ - مشاهده: ۵۶

فراخوان نخستین دوره جایزه جهانی امام خمینی (ره)

emamkhomeiniprize.ir

در راستای تکریم و ترویج اندیشه‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، نخستین دوره جایزه جهانی به نام ایشان در دو بخش نظری و عملی اعلام فراخوان شده است. این رویداد مهم فرهنگی و علمی، با هدف شناسایی و تقدیر از اندیشمندان، پژوهشگران و فعالان برجسته‌ای که در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) گام برمی‌دارند، طراحی و اجرا می‌شود.

بخش نظری این جایزه، میزبان آثار پژوهشی و نظریه‌های نوین در حوزه‌های مختلف اندیشه امام خمینی (ره) خواهد بود. این بخش فرصتی ارزشمند برای محققان و اندیشمندانی است که با تعمق در آرای امام (ره)، به تولید دانش و گسترش مرزهای معرفتی در این عرصه می‌پردازند.
بخش عملی جایزه نیز به منظور شناسایی و معرفی الگوهای موفق در عرصه پیاده‌سازی اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه، طراحی شده است.
برگزارکنندگان این رویداد بین‌المللی، از تمامی صاحب‌نظران، پژوهشگران و فعالان عرصه‌های مرتبط با اندیشه امام خمینی (ره) دعوت به عمل آورده‌اند تا با مشارکت در این جایزه، در راستای اعتلای فرهنگ و اندیشه اسلامی و انقلابی گام بردارند.

جزئیات کامل فراخوان شامل محورهای موضوعی، شرایط شرکت‌کنندگان، نحوه ارسال آثار و مهلت ثبت‌نام از طریق لینک های ذیل قابل دسترسی است:

تارنمای ویژه رویداد

 https://emamkhomeiniprize.com

 پایگاه اینترنتی جایزه

 emamkhomeiniprize.ir 

 پست الکترونیکی

   emamkhommeini@gmail.com

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما